Du er værd at elske

Du er værd at elske

Helle Sommer

Lydbog. Helle Sommer 2023-06-01.
ISBN 9788797188941

Du er værd at elske er en bog skrevet og indtalt af Helle Sommer, der til daglig arbejder som spirituel psykoterapeut i egen klinik. Bogen henvender sig til mennesker, der mangler glæden ved livet og troen på eget værd. Det er en meget personlig selvhjælpsbog, med perspektiver og øvelser til spirituel livsforandring og øget selvværd.”Jeg følte mig så forkert, men forstod ikke hvorfor. Det forstærkede følelsen af at være forkert, og jeg kæmpede i mange år en udmattende kamp med mig selv. Forandringen kom da jeg blev mor, og mine dejlige børn vækkede mig. Først der opdagede jeg den tætte tåge, af gamle historier og følelser som jeg sad fast i” skriver Helle Sommer. Bogen beskriver med stor entusiasme og personlig indsigt, både hvordan smerten slår rod I dig, når du tidligt i livet og helt uden at vide det, forlader dig selv fordi du ikke føler dig elsket, ikke føler dig velkommen i livet. Men også hvordan du finder hjem igen, og derved skaber en stærk og kærlig relation til dig selv. Den giver en ny forståelse af, hvem du er, og hvorfor du reagerer så uhensigtsmæssigt i visse situationer. Forfatteren deler sin egen historie og giver læseren en værktøjskasse både med lette øvelser til brug med det samme, og med dybe transformerende processer.Bogen lærer dig hvordan du:•Skaber ro i tankerne•Gør dig fri af negative mønstre•Opbygger en kærlig relation til dig selv•Opnår kontakt til den indre kraft du bærer•Skaber et liv som føles godt, og som er sandt for digBogen er baseret på Helles egne erfaringer, dels fra hendes arbejde som spirituel psykoterapeut, dels og især fra hendes egen personlige rejse mod at finde glæden ved livet. Fil størrelse: 175665 KBIndlæst af: Helle Sommer

Flere bøger af Helle Sommer

Du er værd at elske

Du er værd at elske Din anmeldelse vil blive vist inden for fem til syv arbejdsdage.