Varme smil - og lune

Varme smil - og lune

Pocket. Fisker 1990.
ISBN 9788789077482

Mikkelsen: Latinsk Læsebog for Mellemskolen : 9. udgave 1935. Honoré de Balzac: Faren ved for stor en dyd (uddrag fra: Skæmtsomme historier). Anatole France: Jeanne Alexandre (uddrag fra: Sylvestre Bernards forbrydelse). H.C. Andersen:Vanddraaben. William Heinesen: Arkadisk eftermiddag (uddrag fra: Kur mod onde ånder). Thomas Kingo: Gæt hvis ønske. St. St. Blicher: Stæren (uddrag fra: Trækfuglene). Johannes V. Jensen: Syvsoverne (uddrag fra: Himmerlandshistorier). Jeppe Aakjær: Methuselem (uddrag fra: Af gammel Jehannes Hans Bivelskistaarri). Gravskrifter (Ludvig Holberg. 'Poeten' Poul Sørensen. Johan Herman Wessel. Ambrosius Stub. Arne Ungermann). Thøger Olesen: Min farfar, Klokkeren (uddrag fra: Alle mine onkler). P. Sørensen-Fugholm: Det tusser (uddrag fra: Digte 1. Samling). Søren Kierkegaard: Tekster. Benny Andersen: Ved pølsevognen (uddrag fra: Svantes viser). Agnar Mykle: Slige personer (uddrag fra: Kronik i Politiken, 6.10.1956)¤Habakuk, Jørgen Hartmann-Petersen: Les Lanciers. Karel Capek: Havedyrkerens november (uddrag fra: Et år med min have). Lise Nørgaard: Den enkleste opskrift på at vække opsigt (uddrag fra: Jeg gik mig over sø og land). Henning Bahs: Tale ved Nordisk Films julefest 1987. Piet Hein: Gruk, Politiken 20.9.1949. - Digte af: Klaus Rifbjerg. Tom Kristensen. - Tegninger af: Fritz Jürgensen. Bo Bojesen. Albert Engström. Robert Storm Petersen

Varme smil

Varme smil - og lune Din anmeldelse vil blive vist inden for fem til syv arbejdsdage.

Varme smil - og lune Anmeldelser, som ikke følger vore instruktioner, vil ikke blive vist.